Gradonačelnik pozdravio triljske učenike povodom početka nove školske godine
Povodom početka nove školske godine 2021./2022., gradonačelnik Ivan Bugarin pozdravio je triljske učenike i zaželio im sretan početak nove školske godine, o čemu je izvijestio na svojoj Facebook stranici ‘Na radost naše djece, zajedno sa ravnateljem Davorom Hrgovićem posjetio sam učionice opremljene pametnim pločama kao i novoopremljenu informatičku učionicu. Kako su vijećnici HDZa na prošlom Proračunu dali svoj amandman u kojem su tražili kupnju pametnih ploča, sretan sam što se taj projekt konačno realizirao. Ovo nam svima može biti poticaj da i dalje ulažemo u naše učenike. Ukupna vrijednost opreme i radova iznosi 249.872,50 kn. Nova informatička učionica za učenike 1. – 4. razreda.
Kako bi se olakšalo praćenje izborne nastave Informatike za učenike nižih razreda, Grad je u potpunosti opremio informatičku učionicu računalnom opremom (računala, monitori) te time omogućio svim učenicima nižih razreda pohađanje izborne nastave informatike:
- računala za učenike 16 komada,
- monitor za učenike 14 komada,
- računalo za učitelja 1 komad.
Interaktivne ploče – pametnica (3 u predmetnoj nastavi i 2 u razrednoj nastavi i 1 u posenom razrednom odjelu)
Interaktivna ploča – Pametnica omogućit će razvoj kompetencija nužnih za 21. stoljeće koje se razlikuju od onih iz prošlog stoljeća. Dakle, nove kompetencije koje će steći učitelji i učenici omogućuju osobnu sposobnost izvođenja, upravljanja i djelovanja na razini usvajanja znanja, vještina i sposobnosti. Pametna ploča poboljšava iskustvo učenja učenika projiciranjem vizualnih, zvučnih i interaktivnih elemenata, pa učenici uče bolje i pamte više. Interaktivnost ploče omogućuje potpuni angažman učenika, odnosno praktično učenje, uključujući učenike u rješavanje problema. Povećava pažnju i razumijevanje, pismenost te brzinu povratne informacije. Omogućuje prilagodbu različitim stilovima učenja, te poučavanju učenika s teškoćama. Možemo reći da pametna ploča oživljava poučavanje i učenje, a svakako potiče zabavu tijekom usvajanja znanja. Povećava pažnju učenika, učitelju olakšava način prikazivanja nastavnog i multimedijskog sadržaja, a samu nastavu čini dinamičnijom i zanimljivijom.
Interaktivna ploča – pametnica za učionicu posebnog razrednog odjela – (mobilna)
Učenici s teškoćama u razvoju imaju velikih poteškoća sa pažnjom i koncentracijom ali uz pomoć interaktivnih ploča predavanja postaju zanimljivija i motiviranija za rad.
Kada govorimo o interaktivnoj ploči u posebnom razrednom odjelu učitelj može lakše planirati lekcije koje će se obrađivati na nastavi. Manje se vremena gubi na brisanje školske zelene ploče, osmišljavanje za koji razred će se ploča određeni sat koristiti s obzirom da je 7 učenika u razredu te 7 različitih kombinacija nastavnih planova i programa. Samo vrijeme korištenja klasične zelene ploče za učenike s teškoćama u razvoju u velikoj razrednoj kombinaciji je zapravo veliki gubitak vremena.’